mobirise.com

De One Firm, One Concept aanpak.

Aanpakken, met een doel en passie.

OFC

Aanpak van de grote onbekendheid


Om met onze kennis en ervaring een tastbaar verschil te kunnen maken tussen fictie en feiten, dienen wij een goed overzicht te hebben van mogelijke knelpunten. Vanzelfsprekend zijn wij benieuwd naar uw core business en uw activiteiten en juist daarom willen wij graag veel van u weten.



onze formule:
mensen + probleem + oplossing = betrokkenheid


Bij specifieke projecten gebruiken wij veelal Agile project management, Scrum of Kanban, eventueel met best practices. Door een regulier onderhoud met een vast contactpersoon maken wij onze relatie efficiënt. OFC heeft voorts tools waardoor zeer snel bijstand kan worden verleend, alof wij een onderdeel van uw organisatie zijn.




Wij helpen organisaties structureel te verbeteren en zorgen voor handhaving van die verbeteringen. Innovatie is namelijk meer dan  het hebben van goede ideeën en bepalend voor het uiteindelijke bedrijfsresultaat.

De hedendaagse dynamiek in organisaties - de uiteenlopende stijlen, visies en expertises -, leiden tot een effectieve en pragmatische aanpak van opdrachten. Denkt u aan een second opinion? Een intake kost niets.


Uitvoering en Onderstening


Een pro-actieve methode om op praktisch elk moment van de werkdag een beroep te kunnen doen op (pragmatisch) advies, geeft. als voordeel dat wij nauw betrokken zijn bij uw bedrijfsvoering, onderneming of instelling, OFC kan daarmee als verlengstuk van uw organisatie worden gezien.



Digitale transformatie gaat niet over technologie

maar het stimuleren en samenwerken van technieken tot een synergetisch effect, waarbij groei de stimulans is. Als wij mogen helpen terwijl uw activiteiten geruisloos kunnen verder gaan, dan heeft u een win-win situatie gecreëerd. Het gaat immers om de hulp  om door een bepaalde disruptie heen te komen, juist om uworganisatie sterker en veerkrachtiger te maken.

OFC

Denk anders, Plan anders, Doe anders:
Er zijn diverse situaties waarmee wij u kunnen helpen bouwen. Word sneller, flexibeler en meer klantgericht. Doe meer of beter, verscherp prestaties, communiceer, vergroot uw know how en herzie inkoopkosten. Verkrijg betere klantervaringen; meet reviews aan uw klantenaanwas en bouw aan business cases. Kortom: verduurzaam uw activiteiten.